Description
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΚΑΙ MERCHANDISING
Καταστήματα λιανικής είναι οι επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες προς τους καταναλωτές, προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους. Αποτελούν κλάδο της αγοράς, το τελευταίο στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας, που προσφέρει σημαντικούς πόρους στην εθνική οικονομία.
Η διαχείριση του καταστήματος λιανικής, αφορά την διαδικασία, κατά την οποία, οι εργαζόμενοι καθοδηγούμενοι από τους προϊσταμένους τους, σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα, επιδιώκουν να ικανοποιήσουν τους πελάτες του καταστήματος και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ενισχύουν την αφοσίωση των καταναλωτών στο κατάστημα, αυξάνοντας παράλληλα τον τζίρο και την κερδοφορία του.ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
-
- Να προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους τομείς, τα τμήματα του καταστήματος και την εμπορική λειτουργία τους
- Να επισημάνει το ρόλο και τα καθήκοντα των διευθυντών, προϊσταμένων και των συνεργατών τους
- Να δείξει μεθόδους και πρακτικές για την αποτελεσματική λειτουργία του κατ/τος
- Να αναδείξει τα ευεργετικά αποτελέσματα του merchandising ούτως ώστε η συνεργασία του προσωπικού με τους προμηθευτές και τα λοιπά εμπλεκόμενα τμήματα να γίνει πιο εύκολη και παραγωγική
- Να προσφέρει γνώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν από την επόμενη ημέρα του σεμιναρίου
Course Content
1. Ο ρόλος του καταστήματος λιανικής στην εφοδιαστική αλυσίδα.
2. Οι τομείς και τα τμήματα του καταστήματος λιανικής:
- Η Διοίκηση του καταστήματος
- Οι χώροι έκθεσης και πώλησης των εμπορευμάτων του καταστήματος
- Τα τμήματα του ταμείου και της παραλαβής
- Η αποθήκη του καταστήματος
- Λοιπά τμήματα (τμήμα παραγγελιών, παραπόνων, διακόσμησης κ.α)
3. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος
- Ρόλος αρμοδιότητες και καθήκοντα των Στελεχών και των συνεργατών τους
4. Οι λειτουργίες του καταστήματος
- Η χάραξη της στρατηγικής. Ελεγχόμενες και μη μεταβλητές
- Ο προγραμματισμός βραχυπρόθεσμος και μεσο/μακρο πρόθεσμος
- Η οργάνωση
- Το management του προσωπικού – ηγετικές ικανότητες των υπευθύνων
- Ο έλεγχος του καταστήματος
5. Ο πελάτης- καταναλωτής
- Η αναγκαιότητα του πελάτη
- Η αγοραστική ψυχολογία του πελάτη. Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
- Τα κίνητρα αγοράς του
- Τι ζητάει ο πελάτης από το κατάστημα
- Ο ικανοποιημένος πελάτης
- Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης και η ενίσχυση του loyalty
6. To Merchandising του καταστήματος
- Ωφέλειες του merchandising – Προϋποθέσεις – Οι πυλώνες του merchandising
- Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό: Πρόθεση -Γνώση – Συνεργασία – Εμπιστοσύνη
- Διαρκής Καθαριότητα σε κατάστημα και εκτιθέμενα εμπορεύματα
- Ο Φωτισμός σημαντικό Εργαλείο του Merchandising
- Η χρήση και τα οφέλη του πλανογράμματος
- Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
- Το ράφι που πουλάει
- Γειτνίαση Κατηγοριών προϊόντων και cross selling
- Στρατηγική Merchandising για κτίσιμο ανταγωνιστικής εικόνας του καταστήματος
- Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
- Αξιολόγηση Απόδοσης προϊόντων, ομάδων και κατηγοριών
- Προβολές Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
- Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος
- Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising
7. Η διαδικασία της αποτελεσματικής Πώλησης στο κατάστημα
- Η προετοιμασία του Πωλητή
- Η υποδοχή του Πελάτη στο κατάστημα (κανόνες επικοινωνίας, συμπεριφορά και γλώσσα του σώματος του Πωλητή
- Η διερεύνηση των αναγκών του
- Η παρουσίαση του προϊόντος
- Ο αποτελεσματικός χειρισμός των αντιρρήσεων
- Το cross selling
- Το κλείσιμο της πώλησης
- Το after sales service και η σημαντικότητα του
Σε όλες τις Ενότητες, περιλαμβάνονται Ασκήσεις, Case Studies & Roleplays
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.
Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων του Καταστήματος Λιανικής.
Seminars material includes:
- Παρουσίαση του σεμιναρίου «Διαχείριση Καταστήματος Λιανικής Πώλησης και Merchandising»
- Σημειώσεις του σεμιναρίου
- Εργαλείο Mystery Shopping
- Εργαλείο ABC Analysis
- Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου
Apostolos Axarlis
Apostolos Axarlis, Seminar Lecturer with extensive teaching experience. Economist with extensive practical experience in Internal Audit and Management Reporting. Graduate of the School of Economics & Business (ASOEE). He has collaborated with companies in matters of Financial Management and has extensive educational experience in more than 18,000 executives of companies in the Private and Public sector.Live Online Training
Start Date & Time: 19/11/2024 9:30 amEnd Date & Time: 19/11/2024 5:00 pm
Venue & Hall: E-learning,
Discount analysis:
20% discount for the 3rd and every subsequent.
- Live Online Training:
19/09/2024 - 20/09/2024
NISS 2
- Live Online Training:
20/09/2024 - 20/12/2024
Emotional Intelligence in Business
- Live Online Training:
24/09/2024
Balance Sheet Analysis and Interpretation
- Live Online Training:
30/09/2024
ESPA Programmes Management
- Live Online Training:
03/10/2024 - ATHENS:
25/09/2024
MBA IN ONE DAY
- Live Online Training:
04/10/2024
Business Manager Training
- Live Online Training:
08/10/2024
Economics for non-Economics Professionals
- Live Online Training:
09/10/2024
EXECUTIVE ASSISTANT MANAGER & ARTIFICIAL INTELLIGENCE
- Live Online Training:
10/10/2024
ISO 14064-1:2018
- Live Online Training:
10/10/2024