Περιγραφή

Η αποτυχημένη πορεία που ορισμένες φορές οδηγεί και στο κλείσιμο ενός καταστήματος δεν οφείλεται κατ΄ ανάγκη στην παρούσα οικονομική συγκυρία. Πολλές φορές η επιλογή της θέσης, της γκάμας των προϊόντων, του τρόπου λειτουργίας και των μεθόδων διαφοροποίησης και προώθησης είναι βασισμένη στην απλή διαίσθηση, παραγνωρίζοντας τη σύγχρονη τεχνογνωσία που ενδεχομένως θα μπορούσε να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα ενός καταστήματος.  Αυτό το κενό καλύπτει το σεμινάριο μας και με τη χρήση υπερσύγχρονων εργαλείων, όπως είναι το Geomarketing, που λαμβάνει υπόψη του δεδομένα Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών, όπως πυκνότητα πληθυσμού ανά οικοδομικό τετράγωνο, γεωγραφικές περιοχές από τις οποίες θα γίνει η τελική επιλογή της θέσης του καταστήματος, διασπορά υφιστάμενων παρεμφερών καταστημάτων, ατομικό εισόδημα κατοίκων της συγκεκριμένης περιοχής κλπ, προκείμενου να επιλεγούν με βάση τις απαιτήσεις τα κατάλληλα σημεία πώλησης για το νέο κατάστημα. Τελικά, δίνεται τεκμηριωμένη απάντηση στο ερώτημα, εάν το άνοιγμα ενός συγκεκριμένου καταστήματος έχει ελπίδες οικονομικής βιωσιμότητας.

Ενότητες

Α. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

  • Σχεδιασμός Concept Καταστήματος («Τοποθέτηση»)
  • Έλεγχος στοιχείων του κλάδου για να προσδιοριστεί αν η αγορά είναι εξελισσόμενη ή σε φθίνουσα κατάσταση
  • Ανάλυση στοιχείων κερδοφορίας και κοστολογίων του κλάδου
  • Πρόβλεψη Πωλήσεων
  • Αρχικός Σχεδιασμός Εγκαταστάσεων
  • Αρχική Εκτίμηση Κερδοφορίας
  • Αξιολόγηση Καθαρής Παρούσας Αξίας Επένδυσης (NPV)
  • Διαχείριση Κινδύνων

Β. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

  • Επιλογή γκάμας προϊόντων
  • Έρευνα Αγοράς με κατάλληλο ερωτηματολόγιο
  • Σχεδιασμός Lay out και ροής προϊόντων Merchandising
  • Category management
  • Μεθοδολογία αξιολόγησης και ελέγχου προμηθευτών
  • Απαιτούμενος αποθηκευτικός χώρος
  • Διαδικασίες λειτουργίας του καταστήματος
  • Η αποδοχή των πελατών
  • Φωτισμός του καταστήματος

Γ. MARKETING & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

  • Πλάνο προώθησης των πωλήσεων
  • Σχεδιασμός event – προώθησης
  • Υποδοχή – καλωσόρισμα πελατών
  • Η κατάρτιση λίστας στοιχείων πελατών
  • Σε ποιες περιπτώσεις ενδείκνυται το e- shopping
  • Προϋπολογισμός εσόδων – εξόδων
  • Παρακολούθηση των μηνιαίων οικονομικών αποτελεσμάτων
  • Πρόβλεψη Ταμειακών Ροών

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Managing Director & Strategy Consultant

Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies