Περιγραφή
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
RETAIL SALES EXCELLENCE
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & MERCHANDISING ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
Καταστήματα λιανικής είναι οι επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες προς τους καταναλωτές και ο πωλητής έρχεται σε επαφή με τον πελάτη πρόσωπο προς πρόσωπο.
Αποτελούν κλάδο της αγοράς, το τελευταίο στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας, που προσφέρει σημαντικούς πόρους στην εθνική οικονομία.
Η διαχείριση του καταστήματος λιανικής, αφορά την διαδικασία, κατά την οποία, Πωλητές και οι λοιποί εργαζόμενοι καθοδηγούμενοι από τους Προϊσταμένους τους, σε όλα τα ιεραρχικά επίπεδα, επιδιώκουν να προσφέρουν μια άριστη εμπειρία επίσκεψης στους πελάτες του καταστήματος και να ξεπεράσουν τις προσδοκίες τους.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, ενισχύουν την αφοσίωση των καταναλωτών στο κατάστημα, αυξάνοντας παράλληλα τον τζίρο και την κερδοφορία του.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Οι στόχοι του σεμιναρίου είναι να προσφέρουν στους συμμετέχοντες τα ακόλουθα:
-
- Να αναδείξει τον πιο ενδεδειγμένο τρόπο υποδοχής και καλωσορίσματος του Πελάτη στο Κατάστημα.
- Να προσφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους τομείς, τα τμήματα του καταστήματος και την εμπορική λειτουργία τους.
- Οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τις βασικές αρχές της πώλησης και της εξυπηρέτησης των Πελατών.
- Οι συμμετέχοντες να μπορούν σχεδιάσουν Στρατηγικές Επιτυχημένης Πώλησης.
- Να επισημάνει το ρόλο και τα καθήκοντα των διευθυντών, προϊσταμένων και των συνεργατών τους.
- Να αναδείξει τις Αρχές, τις Τεχνικές και τα ευεργετικά αποτελέσματα του merchandising ούτως ώστε η συνεργασία του Προσωπικού με τους Προμηθευτές και τα λοιπά εμπλεκόμενα τμήματα να γίνει πιο εύκολη και παραγωγική.
- Να παρουσιάσει δομημένες Διαδικασίες Οργάνωσης και Best Practices στην λειτουργία του Καταστήματος που αφορούν στην εικόνα του Καταστήματος αλλά και την λειτουργία της καθημερινότητας.
- Να προσφέρει γνώσεις που μπορούν να εφαρμοστούν από την επόμενη ημέρα του σεμιναρίου.
- Να προσφέρει ολοκληρωμένες γνώσεις για το πως προσφέρεται μια μοναδική εμπειρία Αριστείας κατά την Επίσκεψη στον Πελάτη.
- Να παρουσιαστεί το πως η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στη Διαδικασία της Πώλησης.
- Να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία και τη μεθοδολογία για την ανάλυση ανταγωνισμού και του Mystery Shopping.
- Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με εργαλεία αναφορών απόδοσης των πωλητών (όπως πχ με το Power BI).
Ενότητες
1. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ
2. ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ
- Η Διοίκηση του καταστήματος
- Οι χώροι έκθεσης και πώλησης των εμπορευμάτων του Καταστήματος
- Τα τμήματα του ταμείου και της παραλαβής
- Η αποθήκη του Καταστήματος
- Λοιπά τμήματα (τμήμα παραγγελιών, παραπόνων, διακόσμησης κ.α.)
3. ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
- Ρόλος αρμοδιότητες και καθήκοντα των Στελεχών και των συνεργατών τους
- Στοχοθέτηση Πωλήσεων Λιανικής και χρήση Power BI
4. ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
- Διαδικασίες – Καλές Πρακτικές – Εργαλεία
- Ο Προγραμματισμός βραχυπρόθεσμος και μέσο/μακρό πρόθεσμος
- Η Οργάνωση
- Το management του Προσωπικού – Ηγετικές ικανότητες των Υπευθύνων
- Ο έλεγχος του Καταστήματος
- Η Πώληση στο Κατάστημα ως Διαδικασία
- Διαχείριση Προσφορών στο Κατάστημα
- Η εικόνα του Καταστήματος – Checklist ελέγχου και βελτίωσης
5. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ- ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ
- Η αναγκαιότητα του Πελάτη
- Η αγοραστική ψυχολογία του Πελάτη. Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Αγοράς
- Τα κίνητρα Αγοράς του
- Τι ζητάει ο Πελάτης από το Κατάστημα
- Ο ικανοποιημένος Πελάτης
- Παράγοντες ποιοτικής εξυπηρέτησης και η ενίσχυση του loyalty
6. TO MERCHANDISING ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
- Ωφέλειες του merchandising – Προϋποθέσεις – Οι πυλώνες του merchandising
- Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό: Πρόθεση – Γνώση – Συνεργασία – Εμπιστοσύνη
- Διαρκής Καθαριότητα σε Κατάστημα και εκτιθέμενα εμπορεύματα
- Ο Φωτισμός σημαντικό Εργαλείο του Merchandising
- Η χρήση και τα οφέλη του Πλανογράμματος
- Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
- Το ράφι που πουλάει
- Γειτνίαση Κατηγοριών προϊόντων και cross selling
- Στρατηγική Merchandising για κτίσιμο ανταγωνιστικής εικόνας του Καταστήματος
- Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
- Αξιολόγηση Απόδοσης Προϊόντων, Ομάδων και Κατηγοριών
- Προβολές Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
- Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος
- Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising
7. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
- Η προετοιμασία του Πωλητή
- Η υποδοχή του Πελάτη στο Κατάστημα (κανόνες επικοινωνίας, συμπεριφορά και γλώσσα του σώματος του Πωλητή
- Η διερεύνηση των αναγκών του
- Η παρουσίαση του προϊόντος
- Ο αποτελεσματικός χειρισμός των αντιρρήσεων
- Το cross selling
- Το κλείσιμο της πώλησης
- Το after sales service και η σημαντικότητα του
8. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων Καταστημάτων, καθώς και σε κάθε Πωλητή Καταστήματος.
Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων τους στο Κατάστημα Λιανικής.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
-
Εγχειρίδιο του σεμιναρίου “Διαχείριση Καταστήματος Λιανικής & Merchandising”
-
Παρουσίαση του σεμιναρίου
-
Εργαλείο Mystery Shopping
-
Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
-
Εργαλείο Ανάλυσης Ανταγωνισμού
-
Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου
Απόστολος Αξαρλής
Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.
Ευάγγελος Μιχαλολιάκος
Γενικός Διευθυντής του Ομίλου AQS, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Διαχείρισης Έργων και ανάπτυξης των Πωλήσεων και των Πωλητών. Έχει υλοποιήσει πλήθος Έργων Αναδιοργάνωσης των Διεργασιών των Πωλήσεων και παραμετροποίησης CRM / ERP για την καλύτερη προσαρμογή και βελτίωση της αποδοτικότητας της Λειτουργίας των Πωλήσεων. Παράλληλα πραγματοποιεί εισηγήσεις σε εκπαιδευτικά Σεμινάρια Πωλήσεων και Marketing. General Manager & Reengineering Consultant.Live Online Training
Date: 2024Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025