Περιγραφή
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
BUDGETING
Σύνταξη και Παρακολούθηση Προϋπολογισμού
Η ύπαρξη μετρήσιμων Στόχων και ο απολογισμός συμβάλλει τεκμηριωμένα στη βελτίωση της Ανταγωνιστικότητας και της Κερδοφορίας.
Στο Σεμινάριο αυτό, παρουσιάζονται τα βήματα κατάρτισης ενός Προϋπολογισμού, από μηδενική βάση. Η στοχοθέτηση των Πωλήσεων γίνεται βάσει σύγχρονων μοντέλων Πρόβλεψης, ενώ οι κωδικοί Κόστους επανεξετάζονται ένας προς έναν αξιοποιώντας Εργαλεία όπως: Pareto chart, Value Analysis, Ολικό Κόστος Προμήθειας και Εργαλεία Αριστοποίησης των Αποθεμάτων.
Παράλληλα γίνεται ο Οικονομικός Σχεδιασμός που περιλαμβάνει τον Ταμειακό Προγραμματισμό και την Εκτίμηση του απαιτούμενου Κεφαλαίου Κίνησης σε Αποθέματα διαθέσιμα σε Τράπεζες και απαιτήσεις Πελατών.
Επίσης, θα δοθεί σε Excel και σε Power ΒΙ, ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων από τον Προϋπολογισμό και Εργαλεία για τον σχεδιασμό και παρακολούθηση Δράσεων βελτίωσης. Ενδεικτικό παράδειγμα χρήσης του BI μπορείτε να δείτε εδώ.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
Οι ενότητες του σεμιναρίου αποτυπώνονται στο παρακάτω γράφημα: (πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος):
Για την παρακολούθηση της επιτυχημένης υλοποίησης του Προϋπολογισμού παρουσιάζονται ειδικά Εργαλεία μέτρησης των σημαντικότερων Δεικτών και των Αναφορών που απαιτούνται.
-
Διευθ. Συμβούλους και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
-
Γεν. Διευθυντές Επιχειρήσεων και Οργανισμών
-
Οικονομική Διεύθυνση
-
Διευθυντές Διευθύνσεων
-
Στελέχη εμπλεκόμενα στον Σχεδιασμό του Προϋπολογισμος
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
-
Θα εξοικειωθούν με τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας στοιχείων για την ανάλυση των τάσεων της Αγοράς και έχοντας στη διάθεση τους σύγχρονα μοντέλα πρόβλεψης ζήτησης, θα εκτιμούν με αξιοπιστία την πιθανή εξέλιξη της Αγοράς, ώστε να καταρτίζουν ρεαλιστικούς και αξιόπιστους στόχους στις Πωλήσεις.
-
Θα εξοικειωθούν με την Εφαρμογή του Εργαλείου ABC Analysis για την αξιολόγηση των Πελατών.
-
Θα εφαρμόσουν στις Πρακτικές Ασκήσεις, Εργαλεία Ανάλυσης του Ανταγωνισμού και των Προμηθευτών, προκειμένου να αποφασιστούν στρατηγικές κινήσεις στην Εμπορική τους Πολιτική.
-
Σε κάθε κατηγορία Δαπανών θα εφαρμόσουν εξειδικευμένα Εργαλεία μείωσης Κόστους (ABC Analysis, Προσέγγιση Ολικού Κόστους, Value Analysis, Inventory Optimization κ.λπ.).
-
Θα ασκηθούν στη χρήση Εργαλείων για την Ανάλυση Νεκρού Σημείου, την Ανάλυση Ευαισθησίας, καθώς και τον Ταμειακό Προγραμματισμό και την απαιτούμενη χρηματοδότηση.
-
Θα εξασκηθούν σε Εργαλεία για να σχεδιάζουν και να παρακολουθούν βελτιωτικές Ενέργειες που θα συνοδεύουν τον Προϋπολογισμό.
-
Θα έχουν στην διάθεσή τους ολοκληρωμένο Σύστημα Μηνιαίων Αναφορών και Δεικτών για την παρακολούθηση των αποκλίσεων.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
-
Εγχειρίδιο “Budgeting”, σε ηλεκτρονική μορφή
-
Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
-
Ολοκληρωμένο Σύστημα για το σχεδιασμό, την ετοιμασία και την παρακολούθηση των αποκλίσεων του Προϋπολογισμού
-
Μοντέλα Πρόβλεψης Ζήτησης
-
Εργαλεία Ταμειακού Προγραμματισμού (Cash Flow), κατάστασης Ταμειακών Ροών, Πρόβλεψης Ισολογισμού βάσει Προϋπολογισμού, Flexible Budget. Δείτε περισσότερα για τα εργαλεία του σεμιναρίου εδώ.
-
Πρωτότυπη Εφαρμογή σε Excel για τον υπολογισμό του Κεφαλαίου Κίνησης που είναι απαραίτητο για τον Οικονομικό Σχεδιασμό (Financial Planning)
-
Θα δοθεί στους συμμετέχοντες Ολοκληρωμένος Πίνακας μείωσης Κόστους για κάθε περιοχή της Επιχείρησης, συνολικά 300 σημεία που συνήθως υπάρχει μικρή η μεγάλη σπατάλη παρέχοντας επιπλέον και τις Μεθόδους – Εργαλεία Βελτίωσης τους
-
Δωρεάν για ένα έτος υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο & αξιοποίηση των σχετικών Εργαλείων
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος
Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).
Managing Director & Strategy Consultant
Παύλος Ασπιώτης
Ασπιωτης Παύλος BSc, MSc. Οικονομολόγος - Σύμβουλος Επιχειρήσεων, QMS Auditor - Εκπαιδευτής Ενηλίκων. Απόφοιτος Οικονομικού Πανεπιστημίου τμήματος Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του ΕΑΠ. Κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Μέντορας Έγκαιρης Προειδοποίησης Μ.Μ.Ε. Executive Coaching, Διάγνωση Διαμάχης και Συγκρούσεων. Οικονομολόγος Λογιστής Φοροτέχνης Α' τάξης με διδακτική εμπειρία σε δημόσια και ιδιωτικά Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης. Σύμβουλος διαχείρισης ποιότητας QMS Auditor - Led Auditor TUV για την εγκατάσταση & επιθεώρηση συστημάτων ISO 9001 2015 σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Μέλλος του Μητρώου Εμπειρογνωμόνων Αναδιάρθρωσης Οφειλών της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ) Εργάστηκε επί σειρά ετών ως Γενικός Διευθυντής σε μεγάλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα αλλά και ως Οικονομολόγος - σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων με εμπειρία στην Καταγραφή, Ανάλυση, budgeting, Βελτιστοποίηση & Μοντελοποίηση των διαδικασιών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς καθώς και στην Αναδιοργάνωση και Ανάπτυξη επιχειρήσεων. Πρόσφατο Έργο η Συμβουλευτική υποστήριξη και εγκατάσταση συστήματος ποιότητας ISO 9001:2015 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων ΠΓΝΙ.Live Online Training
Date: 2023Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
Επιδότηση
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει να βοηθήσει στη διαδικασία υποβολής αίτησης υπαγωγής στο ηλεκτρονικό σύστημα του Ο.Α.Ε.Δ.
Καταληκτική Ημερομηνία Online Υποβολής στον ΟΑΕΔ: 19-05-2023
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025