Περιγραφή

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ.

Το Σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να λειτουργούν μια σύγχρονη αποθήκη αποδοτικά βελτιώνοντας τις Διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της Αποθήκης.

Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, τον προγραμματισμό των εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια Αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, με την ταυτόχρονη μείωση του ύψους των Αποθεμάτων και του κόστους λειτουργίας της Αποθήκης, μειώνοντας συγχρόνως και τις ελλείψεις.

Με Εργαλεία και Ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν Στόχους για συνεχή βελτίωση.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Αρχικό Κόστος: €525 + 19% Φ.Π.Α. (€624,75)
Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168
Πληρωτέο Ποσό: €357 (+ Φ.Π.Α. €99,75)

Ενότητες

  1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
    CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
    CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  4. ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  5. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  6. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
    CASE STUDY 4: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.
  8. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
    CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών
  9. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ – ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης – Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    CASE STUDY 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
    CASE STUDY 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη Αποθηκών και σε όλα τα Στελέχη τομέων όπου η λειτουργία της Αποθήκης, επηρεάζει την δική τους απόδοση όπως είναι ο τομέας της Παραγωγής και των Πωλήσεων.


ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα βοηθηθούν ώστε να:

  • Προγραμματίζουν, προετοιμάζουν τον χώρο. Θα ξέρουν να επιλέγουν τον τρόπο δειγματοληψίας, να κάνουν έλεγχο υλικού και να διαχειρίζονται ελαττωματικές παραλαβές.
  • Καθορίζουν γεωγραφικές θέσεις για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, θα χειρίζονται εργαλεία σε excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  • Επιλύουν προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείρισης Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το credit control, θα καθορίζουν ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, (Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα).
  • Προετοιμάζουν την απογραφή και θα διαφοροποιούν τη συχνότητα, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Θα εφαρμόζουν σύγχρονη τεχνολογία που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  • Έχουν γνώσεις ασφάλειας κατά τη διαχείριση των υλικών, κανόνες υγείας και ασφάλειας για το προσωπικό με βάση τη νομοθεσία, τα σήματα, τον εξοπλισμό και τα ατομικά μέτρα προστασίας. Επίσης θα γίνει ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  • Κατανοήσουν καλύτερα την έννοια και τη χρησιμότητα της υποκίνησης και Ανάπτυξης των εργαζόμενων και ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής θα είναι σε θέση για επίλυση προβλημάτων καθώς και για επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  • Υπολογίζουν με ακρίβεια αποθέματα, μείωση αποθεμάτων και ελλείψεων. Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών με εργαλεία – πρακτικές.
  • Γνωρίζουν Τεχνικά και Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου. Θα μπορούν να επιλέξουν κατάλληλο layout και να υπολογίζουν τις απαιτήσεις σε χώρους παραλαβής, αποθήκευσης, χώρους picking, κενών παλετών, γραφείων κ.λπ.

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

  • Εγχειρίδιο «Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  • Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή
  • Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Managing Director & Strategy Consultant

Live Online Training
Date: 2023
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €525 + 19% Φ.Π.Α. (€ 624,75) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €357 (+ Φ.Π.Α. € 99,75)
Κόστος Συμμετοχής 525 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Η Προδιαγραφή του προγράμματος εγκρίθηκε από την ΑνΑΔ. Αρχικό Κόστος: €525 + 19% Φ.Π.Α. (€ 624,75) Επιδότηση ΑΝΑΔ: €168 Πληρωτέο Ποσό: €357 (+ Φ.Π.Α. € 99,75)
Κόστος Συμμετοχής 525 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies