Περιγραφή
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT Η Διαχείριση των σχέσεων με τους Πελάτες ξεκινά από τη φάση της αναζήτησης νέων Πελατών και περιλαμβάνει την προετοιμασία επαφής, τη Διαδικασία της επαφής, τη σχολαστική Διάγνωση των αναγκών του Πελάτη, την Διαχείριση των αντιρρήσεων, την Προσφορά, την Παρακολούθηση, τη Σύμβαση και τη συνεχή Επικοινωνία μαζί τους, το παρεχόμενο service, τη δεοντολογία στοιχειωδών κοινωνικών σχέσεων, την περαιτέρω ανάπτυξη Πωλήσεων στον Πελάτη και καταλήγει στη δημιουργία σχέσεων αφοσίωσης (Customer Loyalty). Δεν αρκεί απλά ένα πολύ καλό Λογισμικό CRM για την αποτελεσματική Διαχείριση αυτών των σχέσεων, ώστε να αξιοποιηθεί το κεφάλαιο που λέγεται Αξία Πελάτη Διά Βίου (Lifetime Customer Value). Απαιτούνται Διαδικασίες - Εργαλεία, καλές Πρακτικές, που διέπουν αυτές τις σχέσεις, καθώς και η μεθοδολογία μιας διεργασιοκεντρικής παραμετροποίησης του Λογισμικού CRM με τρόπο ώστε να υποστηρίζονται αποτελεσματικά αυτές οι Διεργασίες.Ενότητες
1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
- Η έννοια της Πελατοκεντρικότητας
- Η Διαμόρφωση της Κουλτούρας της Πελατοκεντρικότητας
- Τα στατιστικά της συμπεριφοράς των Πελατών
- Η μέτρηση και η διαχείριση της Αξίας του Πελάτη (LCV)
2. ΑΝΟΙΓΜΑ ΝΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
- Εντοπισμός και απόκτηση νέων Πελατών
- Προετοιμασία – υλοποίηση πρώτης επίσκεψης
- Κατανόηση των αναγκών των Πελατών
3. ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- Κατηγοριοποίηση Πελατών
- Σχεδιασμός της Εμπορικής Πολιτικής ανά κατηγορία Πελατών
- Διατήρηση των Πελατών
- Σχεδιασμός & υλοποίηση πλάνου ανάπτυξης των Πελατών
4. ΤΟ ΚΤΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
- Δείκτες μέτρησης κερδοφορίας Πελατών
- Contribution Margin ανά Πελάτη
- Μεθοδολογία ενδυνάμωσης των σχέσεων
- Μέτρηση Ικανοποίησης Πελάτη. Τι πρέπει να μετράμε;
- Στάδια αλλαγής για να γίνει η εταιρεία προσανατολισμένη στον Πελάτη
- Μετατροπή των Πελατών σε αφοσιωμένους Πελάτες
5. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ SERVICE
- Total Customer Service: Σχεδιασμός, Κοστολόγηση, Υλοποίηση & Παρακολούθηση
- Εφοδιαστική αλυσίδα και Διαχείριση των σχέσεων
- Ο ρόλος της συνέπειας στις παραδόσεις Προϊόντων – Υπηρεσιών
- Η αξία της πληροφορίας για τον Πελάτη
6. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ CRM
- Κρίσιμα σημεία στην Αξιολόγηση ενός CRM
- Βελτιστοποίηση Διεργασίας Service
- Μεθοδολογία SIPOC στον Σχεδιασμό του Service
- Μέτρηση Ποιότητας και Παραγωγικότητας Service
- Η Διεργασιοκεντρική παραμετροποίηση του CRM: Σε κάθε βήμα της Επικοινωνίας με τον Πελάτη καθορίζονται τα απαιτούμενα δεδομένα και οι απαιτούμενες καταχωρήσεις και Αναφορές
7. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
- Παράγοντες που επηρεάζουν την Εμπειρία της Πώλησης
- Καλές Πρακτικές για την αναβάθμιση της Εμπειρία της Πώλησης
Το Σεμινάριο απευθύνεται στους υπευθύνους των Πωλήσεων και Marketing προκειμένου να βοηθηθούν στον Σχεδιασμό Διαδικασιών και Συστημάτων, που υποστηρίζουν την Πελατοκεντρικότητα, αλλά και στους Πωλητές προκειμένου να εφαρμόσουν στην πράξη με τις κατάλληλες Τεχνικές και Εργαλεία την ανάπτυξη αφοσιωμένων Πελατών.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
-
Εγχειρίδιο «Η Αριστεία στις Πελατειακές Σχέσεις – Customer Relationship Management»
-
Η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
-
Εργαλεία Geomarketing για τον εντοπισμό περιοχών με ευκαιρίες Ανάπτυξης
-
Εργαλεία Πωλητών για την Προετοιμασία της Επαφής
-
ABC Analysis, Πελατών, Προϊόντων
-
Εργαλεία Διαχείρισης Υλικών του Service, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι ελλείψεις
-
Εργαλεία με σύγχρονα μοντέλα Πρόβλεψης για τη ζήτηση του Service
-
Εργαλεία για μέτρηση της Παραγωγικότητας Service
-
Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας
Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025