Περιγραφή
Το σεμινάριο επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση βασικών προβλημάτων που εμποδίζουν τη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας για την επιχείρηση και τη δημιουργία φιλικής εργασιακής ατμόσφαιρας, που τελικά αποβαίνουν σε βάρος της ανάπτυξης της επιχείρησης. Τα προβλήματα επικοινωνίας εμφανίζονται με διάφορες μορφές, όπως:- Σοβαρές και καταξιωμένες κατά τα άλλα εταιρείες δίνουν εικόνα μετριότητας στην τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές.
- Στελέχη με σημαντικές σπουδές και επαγγελματικές δεξιότητες αποτυγχάνουν να διακριθούν στο επιχειρησιακό περιβάλλον λόγω μειωμένης ικανότητας επικοινωνίας και διαχείρισης των αναπόφευκτων εργασιακών συγκρούσεων.
- Αδυναμία υλοποίησης οργανωτικών αλλαγών στις επιχειρήσεις, καθώς το όραμα, οι στόχοι και τα σχετικά μηνύματα της Διοίκησης εκπέμπονται με λανθασμένο τρόπο.
- Παρά την έκδηλη επιθυμία πολλών Διοικήσεων να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον φιλικότητας και αυξημένης ικανοποίησης και υποκίνησης στο προσωπικό, το αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις είναι μέτριο έως αρνητικό, λόγω απουσίας σωστής επικοινωνιακής τακτικής με συνέπεια τελικά το χαμηλό επίπεδο ικανοποίησης προσωπικού.
Ενότητες
A. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Η σπουδαιότητα της επικοινωνίας
- Η ανάλυση της επικοινωνίας ως διεργασίας
- Η σημασία της ανατροφοδότησης
- Συμπεριφορές κατά την επικοινωνία
- Λεκτική και μή λεκτική επικοινωνία
- Τηλεφωνική επικοινωνία και συμπεριφορά
Β. ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Δίκτυα επικοινωνίας στις επιχειρήσεις
- Εμπόδια επιχειρησιακής επικοινωνίας
- Η επίλυση των προβλημάτων επικοινωνίας
- Η επιλογή των κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας
Γ. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ
- Οι τεχνικές της επιτυχημένης συνέντευξης
- Η διαχείριση του stress ως παράγοντας βελτίωσης της επικοινωνίας
- Το αποτελεσματικό meeting
- Διαχείριση συγκρούσεων
- Έννοια και στάδια διαπραγματεύσεων
- Διαδικασίες και τεχνικές διαπραγματεύσεων
- Ο χειρισμός των αντιρρήσεων
Δ. Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- Αξιολόγηση του συστήματος ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
- Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υλοποίηση επικοινωνιακού πλάνου εταιρείας
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, αφού τα στελέχη σε όλα τα επίπεδα έχουν ανάγκη βελτίωσης της επικοινωνίας. Ιδιαίτερα θα βοηθήσει τα στελέχη που έχουν την ευθύνη του συστηματικού σχεδιασμού του πλάνου ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας.
Στόχος:
- Η εκμάθηση των βασικών αρχών, τεχνικών και μεθοδολογιών αποδοτικής επικοινωνίας
- Η αξιολόγηση του υπάρχοντος συστήματος ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας
- Η ανάπτυξη πλάνου για την βελτίωση της επικοινωνίας στην επιχείρηση
Το σεμινάριο με τη χρήση, power point και πρακτικών ασκήσεων, αναλύει τη διεργασία της επικοινωνίας, παρουσιάζει πρακτικούς κανόνες για τη διόρθωση των συνήθων λαθών και προτείνει πλάνο διαρκούς ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας, με μηχανισμό αξιολόγησης και βελτίωσης.
Υπεύθυνη Επικοινωνίας : Ελένη Φλουρή
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
-
Εγχειρίδιο «Η Βελτίωση της Επικοινωνίας» & Case Studies με λύσεις (σε έντυπη μορφή)
-
Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
-
Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας
Live Online Training
Date: 2022Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025