Περιγραφή
Σε όλες τις Επιχειρήσεις και Οργανισμούς, ακόμα και όταν δε διαθέτουν τμήμα Marketing, η καθημερινή τους λειτουργία περιλαμβάνει δραστηριότητες που εμπίπτουν στο χώρο του Marketing και επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τη διαμόρφωση της επιθυμητής Εταιρικής Εικόνας και την πορεία ανάπτυξης της Επιχείρησης. Το Marketing Audit ακτινογραφεί τη Λειτουργία της καθημερινότητας αξιολογώντας τον τρόπο που συμπεριφέρεται η επιχείρηση αναφορικά με την Επικοινωνία της, τις Δημόσιες σχέσεις, την ανάπτυξη συνεργειών, το κτίσιμο της εικόνας της μέσω όλων των μορφών γραπτής Επικοινωνίας, από την περιγραφή του προφίλ της Εταιρείας για πελάτες, μέχρι τα Επιστολόχαρτα και τις επαγγελματικές κάρτες, την εμφάνιση και συμπεριφορά του πωλητή, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την παρακολούθηση των εξελίξεων της αγοράς και των καινοτομιών του κλάδου, τη συγκριτική αξιολόγηση με τους ανταγωνιστές, την Οργάνωση Εκδηλώσεων προώθησης πωλήσεων, την προσέγγιση νέων πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων.Ενότητες
Α. Τομείς Μαrketing Audit
- Η Διαμόρφωση της Εταιρικής Εικόνας
- Σχεδιασμός και Έλεγχος Υλικού Επικοινωνίας
- Διεργασία Εσωτερικής Επικοινωνίας του Marketing
- Ανάλυση Ανταγωνισμού
- Καθορισμός Πελατών Στόχων (Targeting)
- Σχεδιασμός στοχοθέτησης ανά Προϊόν και Κανάλι Διανομής
- Λανσάρισμα Νέου Προϊόντος
- Ετοιμασία P&L ανά Κατηγορία Προϊόντος & κανάλι
- Σχεδιασμός Τιμολογιακής – Εμπορικής Πολιτικής ανά Κατηγορία Πελατών
- Σχεδιασμός Πλάνου Προώθησης
- Ανάπτυξη Πλάνου Βελτίωσης Προϊόντων
- Ανάπτυξη Networking (Δικτύωσης) για καλύτερη Διείσδυση στην Αγορά
- Διοργάνωση Εκδηλώσεων
- Σχεδιασμός Customer Service και Εγγυήσεων
- Το χτίσιμο του Brand προϊόντων
- Σχεδιασμός Καμπάνιας
- Η συστηματική ανάπτυξη των σχέσεων με τους πελάτες
- Αξιολόγηση των εφαρμοζόμενων πλάνων Προώθησης
- H Αξιολόγηση από τους Πελάτες
Β. Το Marketing Audit ως Προϋπόθεση για την Εκπόνηση & Υλοποίηση του Business Plan
- Σύνδεση Marketing Audit με το Επιχειρησιακό Σχέδιο της Εταιρείας
- Συνήθεις αστοχίες στον τομέα Marketing
Γ. Τα Βήματα και οι Τεχνικές Marketing Audit
- Check List για το Marketing Audit
- Κρίσιμα σημεία Ορθής Εφαρμογής
Δ. Πώς τα αποτελέσματα του Marketing Audit οδηγούν σε συγκεκριμένες Δράσεις
- Σχεδιασμός Δράσεων
- Παρακολούθηση Δράσεων – Εργαλεία
Ε. Μέτρηση αποτελεσματικότητας τρόπων προώθησης
- Δείκτες Αποτελεσμάτων προώθησης
- Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων ανά μέσο
ΣΤ. Ενσωμάτωση Marketing Audit στις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις κατά ISO 9001:2008 ως τρόπος διασφάλισης λειτουργίας Marketing
- Σύνδεση Marketing Audit με εσωτερικές επιθεωρήσεις
Ζ. Reporting Διεργασιών Marketing – Δείκτες
- Σύστημα Αναφορών /Δεικτών Marketing
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο «Μarketing Audit»
- H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Εργαλείο Marketing Audit Check List
- Εργαλείο Forecasting για στόχους πωλήσεων
- Εργαλείο ABC ανάλυσης για προϊόντα και πελάτες
- Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο πάνω σε θέματα του σεμιναρίου, μέσω της ιστοσελίδας μας («On-line Σύμβουλοι»)
Διονύσης Παπαδιονυσίου
Ο Διονύσης Παπαδιονυσίου ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία από το τμήμα marketing της Johnson & Johnson Ελλάδος και το 2002 μετακινήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Επέστρεψε το 2004 στην ελληνική εταιρεία και παρέμεινε μέχρι το 2007 ως υπεύθυνος του τμήματος mass marketing. Το 2007 μετακινήθηκε στην εταιρεία φυσικών καλλυντικών APIVITA ως αντιπρόεδρος Brand Commercialization με ευθύνη ανάπτυξης της μάρκας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2012 ανέλαβε τον ρόλο του Δ/ντή Marketing-Strategy & CRM στην εταιρεία Χρυσός Οδηγός, Ηλεκτρονική και Έντυπη διαφήμιση, θέση που κατέχει μέχρι και σήμερα. Είναι απόφοιτος της σχολής Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Master in Business Administration (MBA) από το Erasmus University, Rotterdam School of Management.ΑΘΗΝΑ
Date: 2018Τόπος Διεξαγωγής: ,
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Date: 2018Τόπος Διεξαγωγής: ,
ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ
Date: 2018Τόπος Διεξαγωγής: ,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025