Περιγραφή
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
MERCHANDISING ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Το εμπορικό Κατάστημα της εποχής μας, απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό εκπαιδευμένο και εφοδιασμένο με γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της Επιχείρησης και τους προσωπικές τους επιδιώξεις. Ένα από τα Εργαλεία, που μπορούν να εφαρμόσουν προς τούτο, είναι το Merchandising, κλάδο του Marketing, που συμβάλλει στην προσέλκυση, την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των Πελατών.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφέρει μία συστηματική, συνοπτική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Merchandising, που στοχεύουν στη δημιουργία της κατάλληλης Eικόνας και συμβάλουν στην απόφαση του επισκέπτη να πραγματοποιήσει Αυθόρμητες ή Προγραμματισμένες Αγορές.
Έμφαση δίδεται στο πώς το Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος καθώς και του Brand και δημιουργεί ευχάριστη Εμπειρία Επίσκεψης, με αποτέλεσμα Πιστούς Πελάτες, και σημαντική αύξηση των Πωλήσεων
Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται παραδείγματα λανθασμένων εικόνων Προϊόντων και καλούνται να προτείνουν βελτιώσεις. Ταυτόχρονα προβάλλονται επιτυχημένες παρουσιάσεις ποικίλων Προϊόντων.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
1. Εισαγωγή στο Merchandising
- Το Marketing του Καταστήματος – Προώθηση (promotion) και Merchandising
- Ωφέλειες του merchandising – Προϋποθέσεις – Οι 7 πυλώνες του merchandising
- Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό: Γνώση – Συνεργασία – Εμπιστοσύνη – Πρόθεση
- Η σημασία της Καθαριότητας στην εικόνα του Καταστήματος
- Ο Φωτισμός ως Εργαλείο του Merchandising
- Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία ενδιαφέροντος του Καταστήματος
- Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
2. Πλανόγραμμα Προβολής και Τοποθέτηση Προϊόντων – Η χρήση και η ωφελιμότητα του
- Ανάπτυξη και Παρακολούθηση Πλανογράμματος
- Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
- Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
3. Στρατηγική Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας Πελάτη
- Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising
- Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
- Το ράφι που πουλάει
- Αποτελεσματική εκμετάλλευση του χώρου που διατίθεται
- Γειτνίαση Κατηγοριών
- Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
4. Κτίσιμο Εικόνας / Τιμής μέσω Merchandising
- Επιλογή Ανταγωνιστικών Προσφορών / Ενεργειών
- Στήσιμο και Σηματοδότηση
- Διαχείριση Φυλλαδίων
- Κάθετη Διάταξη – Δυναμική προβολή των Προϊόντων και λοιπά πλεονεκτήματα
5. Αξιολόγηση του Merchandising
- Αξιολόγηση Merchandising στη δημιουργία της Εικόνας και την Πιστότητα
- Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
- Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων.
Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων του Καταστήματος Λιανικής.
ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα βοηθηθούν ώστε να:
- Γνωρίσουν έννοιες, τις μεθόδους και τις τεχνικές του Merchandising, με απλό, κατανοητό τρόπο, προκειμένου να βοηθηθούν στην καθημερινή τους εργασία.
- Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με το merchandising ούτως ώστε η συνεργασία τους με τους προμηθευτές και τα λοιπά εμπλεκόμενα τμήματα να γίνει πιο εύκολη και παραγωγική.
- Γνωρίσουν τις αρχές, τις αιτίες και τους στόχους που αποβλέπει αυτή η διαχειριστική Διαδικασία.
- Εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, από την επόμενη ημέρα.
- Κάνουν τις Αγορές του Πελάτη πιο εύκολες και ενδιαφέρουσες, μεγιστοποιώντας συγχρόνως και το οικονομικό αποτέλεσμα για την Επιχείρηση.
- Κατανοήσουν έννοιες και αξίες της Εταιρείας που αφορούν την παρακολούθηση των εμπορευμάτων, όσον αφορά στη χωροταξία, στην ασφάλεια, στο οικονομικό αποτέλεσμα και να διαμορφωθεί κοινή γλώσσα επικοινωνίας.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Σημειώσεις «Merchandising Καταστήματος»
- Παρουσίαση
- Εργαλεία Mystery Shopping
- ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
- Εργαλεία Κερδοφορίας Καταστήματος
- Εργαλεία Διαχείρισης Ταμειακού Προγραμματισμού
- Βεβαίωση Παρακολούθησης
- Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
Απόστολος Αξαρλής
Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.
Live Online Training
Date: 2024Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025