Περιγραφή

Το εξειδικευμένο αυτό σεμινάριο έχει στόχο να υποστηρίξει το πέρασμα της Εταιρείας σας και των στελεχών της από την «συντήρηση» μιας καθημερινής διαχείρισης στην εκτίναξη σε νέους ορίζοντες με καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και σχέση με την αγορά και τους πελάτες. Οι Διεργασίες και η Οργάνωση δεν αρκούν για την ανάπτυξη και την υπεροχή, αν δεν υποστηρίζονται από την ικανότητα του Οργανισμού για σύλληψη & εφαρμογή της καινοτομίας στην πράξη.

Ενότητες

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

  • Τι είναι και τι δεν είναι καινοτομία
  • Παραδείγματα καινοτομίας
  • Καινοτομία, Όραμα και Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
  • Η αγορά δεν περιμένει!

ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΡΑ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

  • Ο εντοπισμός των «κρυφών» αναγκών της αγοράς και των πελατών
  • Η ικανοποίηση του πελάτη «ατμομηχανή» της καινοτομίας
  • Μάθετε να πειραματίζεστε, ρωτώντας «Γιατί όχι»;

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΟΥΜΕ;

  • Η «πλάγια σκέψη» στην καινοτομία
  • Η καινοτομία απαιτεί έρευνα, «δοκιμή και λάθος»
  • Συνεχές Brainstorming
  • Επενδύστε στην πληροφορία
  • Ιδέες για καινοτομία μέσα κι έξω από την επιχείρηση

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ «ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ»

  • Δεξιότητες για καινοτομία
  • Αξιοποιήστε τα ταλέντα! (Talent Management)
  • Εταιρικό περιβάλλον και διαδικασίες για καινοτομία

ΑΣΥΝΗΘΕΙΣ ΤΡΟΠΟΙ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

  • Ονειρευτείτε την αγορά και τον πελάτη σας
  • Πάρετε ιδέες από τους ανταγωνιστές και συνδυάστε τες
  • Κάντε το ανάποδο από τον ανταγωνιστή σας– κόντρα στο ρεύμα!
  • Ο πελάτης: καλός ή κακός σύμβουλος για καινοτομία;
  • Ξαναψάξτε ιδέες που αδικήθηκαν ή παραμερίστηκαν
  • Καινοτομία είναι και η δραματική μείωση κόστους μόνο αν θα ωφελήσει τον πελάτη –Value analysis
  • Το reengineering δεν οδηγεί πάντα σε innovation
  • Να ντύσουμε τα γυμνά προϊόντα με υπηρεσίες
  • Δέκα σε ένα – δέκα από ένα

ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

  • Οι κίνδυνοι της καινοτομίας και οι κίνδυνοι της μη καινοτομίας
  • Πότε οι επιχειρηματικές δομές είναι εχθρός της καινοτομίας
  • Είναι το εργαστήριο περιβάλλον που προωθεί την καινοτομία;
  • Τα Τμήματα Ε & Α και η καινοτομία – Μια αντιφατική σχέση
  • Εξυγίανση φάσματος προϊόντων / υπηρεσιών

ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΗΣΟΥΜΕ;

  • Το καινούργιο προκύπτει όταν το παλιό ακόμα είναι ζωντανό
  • Το προϊόν που φεύγει θα πληρώσει για το προϊόν που έρχεται
  • Η καινοτομία ως Project και ως συνεχής διεργασία

Το σεμινάριο έχει διαδραστικό (interactive) χαρακτήρα, γίνεται με παρουσίαση μέσω Η/Υ, ανοικτή συζήτηση, μελέτες περιπτώσεων (case studies) και παρουσίαση παραδειγμάτων εφαρμογής των ανωτέρω στην πράξη.


Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

-Εγχειρίδιο «ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ»
-Όλη η παρουσίαση του σεμιναρίου
 σε ηλεκτρονική μορφή
-Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για έναν ολόκληρο χρόνο μέσω της ιστοσελίδας μας


Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος

Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ) και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Managing Director & Strategy Consultant

Live Online Training
Date: 2021
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Κόστος Συμμετοχής 500 €
Δήλωση Συμμετοχής
Κόστος Υλικού 180 €
Αγορά Υλικού
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies