Περιγραφή
Ενότητες
Ενδεικτικά θα προσεγγίσουμε:
- Τι είναι Στρατηγική. Το «Διαμάντι της Στρατηγικής» ως ένας εύληπτος τρόπος κατανόησης της Στρατηγικής μιας επιχείρησης.
- Oι δυνητικές στρατηγικές ανάπτυξης σε ένα υφεσιακό περιβάλλον. Ποια τα υπέρ και τα κατά της κάθε Στρατηγικής επιλογής.
- Παρουσίαση και συζήτηση των Στρατηγικών μεθόδων και των τεχνικών «Δημιουργίας Γαλάζιων Ωκεανών».
- Πως μπορούμε να καταλήξουμε σε ένα διαχειρίσιμο αριθμό εφικτών, αποδεκτών και αποτελεσματικών κινήσεων Στρατηγικής.
- Αξιολόγηση και επιλογή Στρατηγικής μεταξύ πολλαπλών επιλογών. Άσκηση εφαρμογής στην επιχείρησή σας – Συζήτηση.
- Στρατηγική καινοτομία και «Δημιουργία Γαλάζιων Ωκεανών» (Blue Ocean Strategy). Πώς μια επιχείρηση μπορεί να καινοτομήσει και να επιβληθεί στον ανταγωνισμό.
- Παραδείγματα στρατηγικά καινοτόμων επιχειρήσεων και στρατηγικών καινοτομιών οι οποίες «Δημιούργησαν Γαλάζιους Ωκεανούς». Ποιές από αυτές τις ιδέες ταιριάζουν στη δική σας επιχείρηση.
- Γιατί η στρατηγική ανάπτυξης συχνά καταλήγει σε αποτυχία. Πώς μια επιχείρηση μπορεί να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητες επιτυχίας μιας στρατηγικής ανάπτυξης.
- Αποτελεσματική υλοποίηση μιας στρατηγικής ανάπτυξης. Πώς να αποφύγετε τις παγίδες της ανάπτυξης.
- Πώς μπορεί μια επιχείρηση να καινοτομήσει στρατηγικά και να αναπτυχθεί «Δημιουργώντας τον δικό της Γαλάζιο Ωκεανό». Μελέτες περιπτώσεων στρατηγικά καινοτόμων επιχειρήσεων. Άσκηση Εφαρμογής στην Επιχείρησή σας – Συζήτηση.
Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα του μάνατζμεντ από το απλό στέλεχος που υλοποιεί τη στρατηγική, μέχρι τα ανώτατα στελέχη που διαμορφώνουν τη στρατηγική.
Τρόπος Διεξαγωγής
Το σεμινάριο εξελίσσεται μέσα από συζήτηση που θα βασίζεται τόσο σε τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, όσο και σε εξέταση συγκεκριμένων μελετών περιπτώσεων (case studies). Αυτές θα αναφέρονται σε ελληνικές και διεθνείς επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους. Κάθε ενότητα θα ξεκινά με μια σύντομη παρουσίαση της θεωρίας και πρακτικής από πλευράς του εισηγητή. Στη συνέχεια θα ακολουθεί συζήτηση κάποιας μελέτης περίπτωσης και εφαρμογή στην επιχείρησή σας.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Επιλεγμένα τμήματα των βιβλίων στρατηγικής του Εισηγητή
- Η παρουσίαση και τα Case Studies του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
- Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Βασίλης Παπαδάκης
Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, PhD από το London Business School. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο χώρο της Επιχειρησιακής Στρατηγικής, της Λήψης Στρατηγικών Αποφάσεων, των Εξαγορών και Συγχωνεύσεων και της Διοίκησης Στρατηγικών Αλλαγών.Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025