Περιγραφή

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ & ΕΠΙΡΡΟΗΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ

Η ποιότητα της Επικοινωνίας της εταιρείας με Πελάτες – Προμηθευτές και η Αποτελεσματικότητα των Εταιρικών Παρουσιάσεων, είτε αυτές είναι πληροφοριακές / ενημερωτικές, είτε πωλησιακές, είτε γίνονται στα πλαίσια της χάραξης της στρατηγικής της εταιρίας, συνιστούν σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν γίνονται με συνέπεια αποτελεσματικά.

Στο σεμινάριο αυτό, εστιάζουμε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων παρουσίασης, παρέχοντας στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές για να πραγματοποιούν επιτυχημένες παρουσιάσεις. Θα εξετάσουμε τη διαδικασία της παρουσίασης, από την προετοιμασία μέχρι την εκτέλεση, αναλύοντας τα βήματα που καθορίζουν μια επιτυχημένη παρουσίαση.

Οι συμμετέχοντες θα μάθουν τεχνικές για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, τη διαχείριση αντιρρήσεων και της σιωπής, καθώς και στρατηγικές για την αποτελεσματική παρουσίαση λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων. Μέσα από βιωματικές ασκήσεις, όπως Case Studies και Role Playing, θα αναλύσουμε κοινά λάθη και καλές πρακτικές, εξασφαλίζοντας ότι οι δεξιότητες που θα αποκτηθούν είναι άμεσα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητά τους.

Αυτό το σεμινάριο αποτελεί προϋπόθεση για την εταιρική και προσωπική επιτυχία, ενισχύοντας τη δυνατότητα των συμμετεχόντων να επικοινωνούν με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικότητα.

Στο σεμινάριο αυτό γίνεται αναφορά στη διαδικασία της Επικοινωνίας, στις μορφές Επικοινωνίας, στους Παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμά της, στα Εμπόδια και στους Τρόπους που μπορούν αυτά να ξεπεραστούν, στις Καλές Πρακτικές, στα Συνήθη Λάθη και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων σωστής αποκωδικοποίησης των λεκτικών και μη λεκτικών μηνυμάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η μεθοδολογία της επιτυχημένης παρουσίασης, τα αναλυτικά βήματα που την καθορίζουν και τα οποία θα πρέπει να ακολουθούνται κάθε φορά, από την προετοιμασία μέχρι την πραγματοποίησή της, τις τεχνικές διατήρησης του ενδιαφέροντος του ακροατηρίου, χρήσιμες πρακτικές καθώς και σημεία που κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα.

Ενότητες

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

  • Στόχος
  • Η εκμαίευση και ανάλυση των αναγκών του ακροατηρίου
  • Προσαρμογή της παρουσίασης στις ανάγκες του ακροατηρίου
  • Προϋπολογισμός της διάρκειας των ενοτήτων της παρουσίασης
  • Εξασφάλιση της Λειτουργικότητας του χώρου
  • Διαχείριση του stress από τον εισηγητή

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ

  • Προετοιμασία και σχεδιασμός της Παρουσίασης. Καθορισμός Στόχων.
  • Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, ενθουσιασμού και ενδιαφέροντος στο ακροατήριο.
  • Τα «μυστικά» της σωστής και κατανοητής Παρουσίασης.
  • Η ανάγνωση της γλώσσας του σώματος του ακροατηρίου.
  • Η Δομή της Παρουσίασης.
    • Αρχή: Χαιρετισμός – Εισαγωγή – Δημιουργικό άνοιγμα – Περιγραφή κυρίων θεμάτων.
    • Μέση: Ανάπτυξη θεμάτων – Υποστήριξη, τεκμηρίωση – Ροή Παρουσίασης και συνδέσεις μεταξύ θεμάτων – Εξασφάλιση συνοχής και λογικής.
    • Τέλος: Σύνοψη – Συμπεράσματα – Απάντηση σε ερωτήσεις και απορίες.
  • Η Διαχείριση των αντιρρήσεων.
  • Συνήθεις «παγίδες» και τρόποι αντιμετώπισής τους.
  • Ο χειρισμός των διακοπών και των ερωτήσεων.
  • Ο έλεγχος του χρόνου διάρκειας της Παρουσίασης και η τήρηση του Προγράμματος.

ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

  • Το σωστό «άνοιγμα» και το κατάλληλο «κλείσιμο» της Παρουσίασης.
  • Επικοινωνιακό μείγμα – Πρόθεση – Ανταλλαγή – Οπτική επαφή – Συναισθηματική επαφή.
  • Εμφάνιση – Ενέργεια – Κίνηση – Χειρονομίες – Βλέμμα – Φωνή – Προσοχή – Ενδιαφέρον.
  • Συμβουλές για την θέση του εισηγητή και την κίνηση στο χώρο, για τη στάση, για την ένταση της φωνής κατά την κίνηση, Touch – turn – talk.
  • Η μη λεκτική Επικοινωνία και οι τεχνικές σωστής χρήσης της.
  • Τρόποι και ενέργειες ελέγχου του άγχους Παρουσίασης σε κοινό.
  • Ο σωστός τονισμός της προστιθέμενης αξίας.
  • Συμβουλές για τη χρήση διαφανειών, του πίνακα ή του flipchart.
  • Συμβουλές για Παρουσίαση με PowerPoint.
  • Συμβουλές για χρήση online ερωτηματολογίων, διαδραστικών ασκήσεων και άλλων χρήσιμων μέσων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη των Εμπορικών Τμημάτων (Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, CRM, Επικοινωνία, Διαφήμιση), του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και γενικά σε Στελέχη που έρχονται σε επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές ή Εξωτερικούς Συνεργάτες, πραγματοποιούν παρουσιάσεις ή έχουν την ευθύνη της Εσωτερικής Επικοινωνίας και της Υλοποίησης Προγραμμάτων Εκπαίδευσης.

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

  • Κατανοήσουν πλήρως τη σκοπιμότητα και τον σημαντικό ρόλο της αποτελεσματικής Ενδοεταιρικής Επικοινωνίας και των επιτυχημένων παρουσιάσεων καθώς και το πώς επηρεάζουν θετικά την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
  • Είναι σε θέση να αναπτύσσουν και να παρουσιάζουν θέματα, προτάσεις και μηνύματα, με δομημένο, απλό και κατανοητό τρόπο.
  • Είναι σε θέση να κερδίζουν την προσοχή, να προκαλούν και να διατηρούν το ενδιαφέρον του ακροατηρίου τους.
  • Έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν σωστά και ολοκληρωμένα τα μηνύματα προς τους αποδέκτες εντός της εταιρείας και να κατευθύνουν με τον κατάλληλο τρόπο τους συνεργάτες τους για τα συγκεκριμένα θέματα.
  • Αξιοποιούν σωστά τη διαχείριση της σιωπής για την επιτυχία της Επικοινωνίας.
  • Αναγνωρίζουν τα εξωλεκτικά μηνύματα για να κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις αναθέρμανσης όταν αυτά είναι αρνητικά.
  • Σχεδιάζουν και θα προετοιμάζουν τις κατάλληλες κάθε φορά παρουσιάσεις, ανάλογα με το κοινό που απευθύνονται, το περιεχόμενο και τον διαθέσιμο χρόνο.
  • Έχουν κατανοήσει πλήρως όλα τα βήματα μιας σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίασης και θα είναι σε θέση να τα υλοποιούν με τον σωστό τρόπο.
  • Αποκτήσουν τη δυνατότητα δημιουργίας περιεκτικών παρουσιάσεων, απλής και κατανοητής έκφρασης, με βάση τη σύνθεση του ακροατηρίου και τις δυνατότητες κατανόησής του.
  • Κερδίζουν το ενδιαφέρον και την προσοχή του κοινού που απευθύνονται και κυρίως θα κάνουν απολύτως κατανοητό το νόημα των παρουσιάσεών τους.
  • Είναι σε θέση να μεταδίδουν και να «περνούν» μηνύματα και πληροφορίες με πολύ αποτελεσματικό τρόπο, σε μικρό ή μεγάλο ακροατήριο, χρησιμοποιώντας ποικιλία εκφραστικών μέσων, όπως έκφραση, κίνηση, χειρονομίες κ.λπ.)

Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:

 

  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Checklist Καλού Παρουσιαστή
  • Προτεινόμενες πηγές και Εργαλεία για εμπλουτισμό των Παρουσιάσεων
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Μάρκος Μαντές

Μάρκος Μαντές

Ο Μάρκος Μαντές, Συνεργάτης της AQS και Master Trainer. Ο Μάρκος είναι σύμβουλος ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού, εκπαιδευτής και facilitator. Στα εκπαιδευτικά του προγράμματα συμβάλλει στην ανάπτυξη των συμμετεχόντων μέσω τεχνικών Coaching, Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) και της Τεχνολογίας Whole Brain®. Διενεργεί ποικίλες βιωματικές εκπαιδεύσεις ήπιων δεξιοτήτων (soft skills) σε θέματα Προσωπικής Ανάπτυξης, Επικοινωνίας, Ομαδικότητας και Συνεργασίας, Ολικού Μυαλού®, Εξυπηρέτησης του Πελάτη, Επίλυσης Προβλημάτων, Συναισθηματικής Νοημοσύνης και άλλα. Τα τελευταία 20 χρόνια έχει συμμετάσχει ως facilitator και εισηγητής σε σεμινάρια και συνέδρια τόσο για διεθνείς όσο και για τοπικές εταιρίες, σε 7 χώρες και 2 γλώσσες. Η σημαντικότερη εξειδίκευσή του είναι η ανάπτυξη ομάδων και έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει περισσότερα από 150 Βιωματικά Εκπαιδευτικά προγράμματα για ομάδες από 3 μέχρι και 350 συμμετέχοντες. Είναι πτυχιούχος του τμήματος ψυχολογίας του American College of Greece, πιστοποιημένος NLP Practitioner από το American Board of NLP, Master Whole Brain® Facilitator της Herrmann International, πιστοποιημένος εισηγητής του Ολλανδικού best seller σεμιναρίου MBA IN ONE DAY®και Lego® Serious Play® methodology certified facilitator. Διακρίνεται για το μοναδικό του στυλ Facilitation, την ικανότητά του να παρακινεί τους ανθρώπους, την αξιοποίηση μαθησιακά των Βιωματικών Δραστηριοτήτων, τη δημιουργία νέων δραστηριοτήτων, την ανάπτυξη πνεύματος Ομάδας και τη θετική του διάθεση. Στις αγαπημένες του ασχολίες συγκαταλέγονται η ορειβασία και η αναρρίχηση βράχου, το διάβασμα, η μαγειρική, η κηπουρική, η ποδηλασία, οι χειροτεχνίες και τα επιτραπέζια παιχνίδια. Προσωπικό του motto είναι το «μόνος σου μπορεί να πας πιο γρήγορα, μαζί με άλλους όμως πας πιο μακριά!» Η προσωπική του αποστολή είναι να βοηθάει ανθρώπους και ομάδες να ανακαλύπτουν και να αξιοποιούν το πλήρες δυναμικό τους. Έχουν πει για τον Μάρκο: «Το καλύτερο Team Building που κάναμε ποτέ», ομάδα Διοίκησης πολυεθνικής εταιρίας, Κύπρος, 2023 «Εκτός από εξαιρετικός εκπαιδευτής, είναι και εξαιρετικός άνθρωπος», HR manager, Ελληνική Βιομηχανική εταιρία, 2024 «Big thanks to Markos and our HR power-ladies for organizing an inspirational afternoon! Let’s find and nurture the inner drive of our teams, communicate our goals in a clear and positive manner. Let’s celebrate small wins and keep a positive mindset even in difficult projects! », EU Leadership Team, πολυεθνική εταιρία υπηρεσιών, 2024
Live Online Training
Έναρξη: 17/12/2024 9:30 πμ
Λήξη: 17/12/2024 5:00 μμ
Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 550 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Το σεμινάριο υλοποιείται από τη θυγατρική μας εταιρεία iBcl και επιλέγοντας δήλωση συμμετοχής θα μεταβείτε στο site της
Κόστος Συμμετοχής 550 €
Δήλωση Συμμετοχής
Επεξήγηση Εκπτώσεων:

10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή

20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή

Ενδιαφέρεστε για Ενδοεπιχειρησιακό Σεμινάριο;

Η AQS εξειδικεύεται στη διοργάνωση ενδοεπιχειρησιακών σεμιναρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στους στόχους της εταιρείας σας.

Μάθετε περισσότερα

Δωρεάν Ebook

Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε το ebook απευθείας στο email σας.

Μάθετε περισσότερα
Εάν επιθυμείτε τακτική ενημέρωση για τα σεμινάρια μας κάντε κλικ εδώ
Προτεινόμενα σεμινάρια

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε το email σας και μείνετε ενημερωμένοι για τα νέα μας άρθρα και τις δραστηριότητές μας.

scroll

Cookies & Ασφάλεια Δεδομένων

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει ότι θα έχετε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας.
Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Cookies

Επιλέξτε τον τύπο Cookies που αποδέχεστε στις Ρυθμίσεις Cookies