Περιγραφή
Μέσω του Web Marketing και με την αξιοποίηση των Social Media, δίνεται η δυνατότητα σε μία επιχείρηση, με σχετικά χαμηλό κόστος, να αποκτήσει νέους πελάτες, να προβληθεί και να κτίσει την επαγγελματική της εικόνα. Στο σεμινάριο παρουσιάζεται ο τρόπος αξιοποίησης όλων των δυνατοτήτων του Internet περιλαμβανομένου και των Social Media, προκειμένου να ενσωματωθούν σε κάθε βήμα του Marketing Plan της Επιχείρησης, ώστε να προκύπτουν σημαντικά οφέλη για την επιχείρηση.Ενότητες
Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
- Η έννοια του Marketing Plan
- Η δομή του Marketing Plan
Β. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ INTERNET & ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ SOCIAL MEDIA
- Έρευνα αγοράς: «τρέξτε» την μέσα από τα Social Media
- Τμηματοποίηση, Στόχευση, Τοποθέτηση προϊόντος: ανακαλύψτε τις νέες «διαστάσεις» στο lifestyle του καταναλωτή
- Προϊόν: προσωποποιήστε το και «περιτυλίξτε το» με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για κάθε πελάτη σας
- Τιμή: χρησιμοποιείστε νέες πρακτικές τιμολόγησης
- Διανομή: νέοι τρόποι διανομής και πώς να αποφύγετε τον «πόλεμο» των καναλιών
- Προβολή: Χρησιμοποιείστε τεχνικές και εργαλεία διαφήμισης ώστε να προβληθείτε στο κοινό που σας ενδιαφέρει και μόνο
Γ. 10 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- Ανάπτυξη Newsletter
- Search Engine Optimization
- Social Networking
- Blogs
- E-fluentials
- Product Placement
- Press Releases
- Inbound links
- Pay per click Ads
- Paid on line advertising
Δ. SOCIAL MEDIA
- Εργαλεία για προσέλκυση νέων πελατών
- Οι διαφορετικοί τύποι των social media sites
- Κυριότεροι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιούνται τα social media από τους καταναλωτές
- Judo marketing: χρησιμοποιήστε την δύναμη του καταναλωτή στα Social Media για να πετύχετε στόχους προώθησης και δημοσίων σχέσεων μέσα από αυτά.
- Στόχοι και στρατηγική marketing στο νέο περιβάλλον του διαδικτύου και των νέων μέσων
- Τα βήματα του Social Media Marketing
- Σημεία που θα πρέπει να προσέξετε ώστε να πετύχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα
- New Media: συνδυασμός νέων μέσων για ακόμη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα προβολής και προσέλκυσης πελατών, πχ σύνδεση Social Media με κινητά τηλέφωνα, e-mail, εταιρικό site
Ε. ΠΛΑΝΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ
- Αναλυτικό πλάνο ενεργειών
- Δείκτες μέτρησης αποτελεσμάτων
- Αξιολόγηση αποτελεσμάτων
Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή
- Στελέχη διαφημιστικών εταιρειών
- Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων
- Υπεύθυνους marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών
- Υπεύθυνους ηλεκτρονικού εμπορίου και e-marketing
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
- Εγχειρίδιο και παρουσίαση «Web Marketing & Social Media Marketing»
- Εργαλεία για προσέλκυση νέων πελατών
- Δωρεάν on line συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα έτος, μέσω της ιστοσελίδας μας
Live Online Training
Date: 2021Τόπος Διεξαγωγής: Διαδικτυακή Εκπαίδευση,
Επεξήγηση Εκπτώσεων:
10% έκπτωση στην δεύτερη αγορά / συμμετοχή
20% έκπτωση στην τρίτη και κάθε επόμενη αγορά / συμμετοχή
- Live Online Training:
24/01/2025
Διαχειριση Προγραμματων ΕΣΠΑ
- Live Online Training:
29/01/2025
Τεχνικες Αποτελεσματικων Παρουσιασεων & Επιρροης Ακροατηριου
- Live Online Training:
31/01/2025
Συναισθηματικη Νοημοσυνη στις Επιχειρησεις
- Live Online Training:
03/02/2025
Εκπαιδευση του Αποθηκαριου
- Live Online Training:
06/02/2025